سخنگوی دولت: ایران و لبنان نه نیروهای نیابتی یکدیگر هستند، نه برای هم می‌جنگند

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:10
فاطمه مهاجرانی بر اینکه «ایران و لبنان نیروهای نیابتی یکدیگر نیستند» تأکید کرد و گفت: ما دشمنی مشترک داریم؛ دشمنی که هم نابودی لبنان را می‌خواهد و هم تجزیه، تضعیف و بی‌هویتی ایران را در سر می‌پروراند.

نشست خبری فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، سخنگوی دولت در خصوص اتفاقات اخیر لبنان، اظهار کرد: ایران و لبنان نه نیروهای نیابتی یکدیگر هستند و نه برای هم می‌جنگند، بلکه ایران و لبنان دشمنی مشترک دارند؛ دشمنی که هم نابودی لبنان را می‌خواهد و هم تجزیه، تضعیف و بی‌هویتی ایران را در سر می‌پروراند. 

مهاجرانی با تاکید بر اینکه رهبر شهید انقلاب نیز تأکید فرمودند که اسرائیل با ایران دشمنی تمدنی دارد، گفت: بدیهی است که هم مسیر دیپلماسی و هم مسیر بهره‌گیری از قدرت دفاعی، به‌طور کامل برای احقاق حقوق مردم ایران به کار گرفته خواهد شد و در این مسیر از هیچ ابزاری فروگذار نخواهیم کرد. 

وی افزود: تیم دیپلماسی ما متشکل از افرادی است که به شدت به میدان آگاهی دارند؛ قالیباف، فرمانده جنگ بوده‌اند و عراقچی، از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند. از این رو، هیات مذاکره‌کننده، هم میدان را به‌خوبی می‌شناسد و هم با دیپلماسی آشناست.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.