دانشجوی کرمانشاهی بر بام کشتی جهان ایستاد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:02
کرمانشاه - ایرنا - «محمدرضا حسینی» کشتی‌گیر شایسته کرمانشاهی با کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی دانشجویان جهان در برزیل، نام ایران و کرمانشاه را بر سکوی نخست این مسابقات جهانی ثبت کرد.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا حسینی» که پیش از این با قهرمانی مقتدرانه در مسابقات کشتی دانشجویان کشور، جواز حضور در رقابت‌های دانشجویان جهان را کسب کرده بود، در این مسابقات که به میزبانی برزیل برگزار شد، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و به مدال طلا دست یافت.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی در نخستین دیدار خود با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر حریف مولداویایی را شکست داد و در مرحله بعد نیز با همین نتیجه مقابل نماینده ترکیه به پیروزی رسید تا راهی دیدار نهایی شود.

حسینی در فینال رقابت‌ها برابر کشتی‌گیر روسیه قرار گرفت و در یک مبارزه تماشایی با نتیجه ۱۰ بر ۶ به برتری رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کشتی دانشجویان جهان را از آن خود کرد.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پیامی کسب مدال طلای رقابت‌های دانشجویان جهان توسط محمدرضا حسینی را تبریک گفت.

در پیام «خلیل تنها» آمده است: درخشش این کشتی‌گیر آینده‌دار استان کرمانشاه موجب خوشحالی خانواده بزرگ کشتی و خرسندی جامعه ورزش استان شد.

این افتخارآفرینی آغاز راهی روشن برای محمدرضا حسینی است و حمایت هرچه بیشتر مسئولان از این استعداد ارزشمند را می‌طلبد.

وی ابراز امیدواری کرد نام کرمانشاه همواره بر فراز سکوهای افتخار جهانی بدرخشد و افزود: اطمینان دارم با حمایت مسئولان، دلسوزان کشتی و مردم ورزش‌دوست استان، شاهد ظهور استعدادهای بیشتری همچون محمدرضا حسینی در کشتی کرمانشاه خواهیم بود.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان برای ورزش کشتی و ورزشکاران این دیار پهلوان‌پرور آرزوی موفقیت و روزهای پرافتخار کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.