نجات ۸ نفر در حریق منزل مسکونی در مشهد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:58
مشهد- مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه در خیابان ارغوان، میدان نمایشگاه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد سوم محسن فیروزی اظهار کرد: این حریق ظهر امروز(۱۸ خردادماه) رخ داد و ایستگاه‌های آتش‌نشانی۳۱، ۱۷ و ۷ بلافاصله به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: در این حادثه ۸ نفر شامل ۴ خانم، ۳ پسر بچه و یک دختر ۱۲ ساله محبوس شده بودند و در بین محبوسین، مصدومی که دچار ایست قلبی شده بود با انجام موفقیت‌آمیز CPR توسط نیروهای آتش نشان و اورژانس، احیا و برای مراقبت‌های ویژه به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات تنفسی و نردبان‌های هیدرولیکی، عملیات نجات را انجام دادند و تمامی ۸ نفر محبوس خارج و مصدومین حادثه نیز جهت کنترل و تکمیل فرایند درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فیروزی تاکید کرد: حریق از طبقه همکف آغاز شده بود اما سرعت عمل آتش نشانان مانع از گسترش بیشتر حریق به طبقات فوقانی شد.

مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود:علت حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.