رییس سازمان اورژانس: ۱۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی مجروح شدند

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:16
تهران- ایرنا- رئیس سازمان اورژانس کشور از مجروحیت ۱۵ نفر در جریان حملات امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی علیه کشورمان خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی از شهادت هموطنان در این حملات تروریستی دریافت نشده است.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، جعفر میعادفر با اشاره به آخرین آمار مجروحان حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در مجموع ۱۵ نفر در این حملات مجروح شدند که ۱۴ نفر از آنها در شهرستان ماهشهر (استان خوزستان) و یک نفر هم در شهر تهران بوده است.

وی افزود: از مجموع مجروحان، ۱۴ نفر پس از دریافت خدمات درمانی و اقدامات لازم از بیمارستان ترخیص شدند و یک نفر از مجروحان همچنان در بیمارستان بستری است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امدادی و درمانی کشور تصریح کرد: نظام سلامت و مجموعه اورژانس کشور در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت تداوم اقدامات خصمانه دشمن، خدمات لازم و مطلوب به مجروحان احتمالی ارائه شود.

میعادفر خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی از شهادت هموطنان در پی این حملات تروریستی گزارش نشده است.

براساس اعلام سخنگوی هلال احمر ایران، در حملات کور صبح امروز(دوشنبه) دشمن صهیونیستی ۱۲ نقطه کشور مورد هدف قرار گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.