انتقاد زیدآبادی از رسایی: در این گیر و دارِ آغاز دوباره‌ جنگ، به اینترنت گیر داده!

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:34
فعال رسانه اعلام کرد: آقای رسایی و همفکرانش تا این اندازه از واقعیات جامعه‌ی ایران بی‌خبرند و با چیزهایی مخالفت می‌کنند که مورد نیاز و مطالبه‌ی مؤکد بیش از ۹۰ درصد مردم است.

احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: خدا شیخ حمید رسایی را جزایی مناسب عملش دهد! 

در این گیر و دارِ آغاز دوباره‌ی جنگ، به گشایش نسبی اینترنت گیر داده و مقام‌های مسئول در این باره را تهدید به شکایت کرده است. 

واقعاً عجیب است که آقای رسایی و همفکرانش تا این اندازه از واقعیات جامعه‌ی ایران بی‌خبرند و با چیزهایی مخالفت می‌کنند که مورد نیاز و مطالبه‌ی مؤکد بیش از ۹۰ درصد مردم است. 

ظاهراً علاقمندند ایران را به جزیره‌ای منزوی و منقطع از تاریخ و جغرافیا و تکنولوژی تبدیل کنند، الگویی به مراتب سخت‌تر و زننده‌تر از کره‌ی شمالی! 

چند بار باید گفت که تحمیل چنین الگویی به جامعه‌ی ایران محال و ناممکن است و هر تلاشی در این جهت فقط و فقط به خشم و عصیان عمومی و بی‌ثبات‌سازی جامعه‌ی ایران دامن می‌زند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.