حضور کارکنان ادارات ماهشهر به ۳۰ درصد کاهش یافت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:26
اهواز - روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، میزان حضور کارکنان در ادارات این شهرستان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر اعلام کرد: حضور کارکنان در تمامی ادارات سطح شهرستان از امروز با ظرفیت ۳۰ درصد انجام می‌شود و شهروندان باید در مراجعات خود این موضوع را مدنظر قرار دهند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که نیروهای واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس و مراکز امدادی برق، آب و گاز از این دستورالعمل مستثنی هستند.

همچنین بر تداوم کامل خدمات‌رسانی دستگاه‌های امدادی و حیاتی به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان صبح امروز دوشنبه اعلام کرد؛ قایقی پیش شرکت پتروشیمی کارون در ماهشهر هدف تهاجم هوایی و اصابت پرتابه‌های دشمن صهیونیستی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.