کاهش ظرفیت کارکنان ادارات بندر ماهشهر به ۳۰ درصد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 09:06
روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر اعلام کرد حضور کارکنان در تمامی ادارات سطح این شهرستان به میزان ۳۰ درصد خواهد بود.

به گزارش  ایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در روز دوشنبه 18 خرداد، حضور کارکنان در ادارات سطح شهرستان به میزان ۳۰ درصد خواهد بود. شهروندان در مراجعات خود به ادارات، این موضوع را مد نظر قرار دهند. 

بر اساس این اطلاعیه، نیروهای واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان (به ویژه اورژانس، سایر مراکز امدادی برق، آب، گاز) از این دستورالعمل مستثنی بوده و خدمات آن‌ها به طور کامل و ۲۴ ساعته فعال است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.