به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در روز دوشنبه 18 خرداد، حضور کارکنان در ادارات سطح شهرستان به میزان ۳۰ درصد خواهد بود. شهروندان در مراجعات خود به ادارات، این موضوع را مد نظر قرار دهند.
بر اساس این اطلاعیه، نیروهای واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان (به ویژه اورژانس، سایر مراکز امدادی برق، آب، گاز) از این دستورالعمل مستثنی بوده و خدمات آنها به طور کامل و ۲۴ ساعته فعال است.
انتهای پیام












