فیلم مخصوص بزرگسالان / صحنه مرگ 49 زن و مرد و کودک بخاطر تشنگی در صحرای بزرگ / کامیون خراب شد و همه مردند

رکنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 19:09
حوادث رکنا: مقامات نیجر اعلام کردند 49 نفر در منطقه‌ای دورافتاده در صحرای بزرگ آفریقا، در شمال این کشور، بر اثر تشنگی جان باخته‌اند. این حادثه پس از آن رخ داد که کامیون آن‌ها خراب شد و مسافران روزها در بیابان سرگردان ماندند.

به گزارش رکنا، به گفته فرمانداری آگادز، کشته شدگان جزو گروهی بودند که برای دیدار با خانواده هایشان در عید قربان، از مالی به نیجر بازمی گشتند که با کمبود شدید آب مواجه شدند.

این فاجعه در 80 کیلومتری غرب آساماکا رخ داده است؛ نقطه‌ای که گذرگاه اصلی میان نیجر و الجزایر و همچنین نزدیک به مرز مالی است. امدادگران در همان نقطه اجساد قربانیان را در گورهای دسته جمعی دفن کردند.

دمای شدید هوا و نبود امکانات بقا را غیرممکن کرد

مسافران که از آب محروم بودند، با وجود تلاش راننده، کمک راننده و دیگر سرنشینان، نتوانستند کامیون را تعمیر کنند. دمای شدید هوا و نبود امکانات، بقا را غیرممکن ساخته بود.

مقامات افزودند تنها دو نفر زنده ماندند که بیش از ۵۰ کیلومتر پیاده تا یک منبع آب و سپس به سمت آساماکا را طی کرده بودند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.