زیدآبادی با انتقاد از عملکرد دستگاه رسمی تبلیغاتی کشور علیه تیم مذاکره کننده ایران، نوشت: مردم خود ما که از این دوگانگی و دوپارگی در سطح حاکمیتی که ماهیتاً باید یکپارچه باشد، پاک مبهوت و متحیرند، خارجیها چه فکر میکنند؟
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در کانال تلگرامی خود با انتشار یادداشتی نوشت:
«آیا کسی دیده یا شنیده است که کشوری یک تیم رسمی بلندپایه را مأمور مذاکره برای ترک تخاصم با کشوری دیگر کند و در همان حال، دستگاه رسمی تبلیغاتی آن، شبانهروز مشغول سمپاشی و بیحیثیتسازی از هر نوع مذاکره و ترک تخاصم باشد؟
مردم خود ما که از این دوگانگی و دوپارگی در سطح حاکمیتی که ماهیتاً باید یکپارچه باشد، پاک مبهوت و متحیرند، خارجیها چه فکر میکنند؟»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.