بقائی: وضعیت آتش‌بس بسیار شکننده است

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 15:02
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: شرایط منطقه و آتش‌بس بسیار شکننده و خطرناک است و این وضعیت نتیجهٔ رویکرد بی‌ملاحظهٔ آمریکا در قبال منطقه و آتش‌بس است.

اسماعیل بقایی، سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده و وزارت خارجهٔ ایران، در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: ما چندین اختلاف در مذاکرات داریم که موضوع اصلی آن پذیرفتن حقوق ایران از جمله حق غنی‌سازی توسط آمریکاست.

وی افزود: آمریکایی‌ها از زمان اجرای آتش‌بس چند بار کشتی‌های تجاری ایران را در تنگهٔ هرمز و آب‌های آزاد هدف قرار داده‌اند.

بقایی تصریح کرد: شرایط منطقه و آتش‌بس بسیار شکننده و خطرناک است و این وضعیت نتیجهٔ رویکرد بی‌ملاحظهٔ آمریکا در قبال منطقه و آتش‌بس است. نیروهای مسلح ایران در صورت هرگونه حمله، با تمام توان به آن پاسخ خواهند داد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.