فیلم بمب عمل نکرده در سقف آشپزخانه زن تهرانی / با سختی خنثی شد و آن خانم می خواست دستانم را ببوسد

رکنا شنبه 16 خرداد 1405 - 17:41
رکنا:روایتی جالب از تیم خنثی بمب نوپو از روزهای جنگ 40 روزه را میبینید

به گزارش رکنا، یکی از اعضای تیم خنثی‌سازی بمب نوپو با اشاره به یکی از ماموریت‌های حساس در روزهای جنگ 40 روزه گفت: در یک عملیات به محل حادثه اعزام شدیم که یک بمب عمل‌نکرده در سقف کاذب آشپزخانه یک ساختمان مسکونی قرار گرفته بود.

وی افزود: این بمب حدود یک تن وزن داشت و شرایط محل به‌ گونه‌ای بود که عملیات با ریسک بسیار بالا انجام می‌شد.

به گفته این عضو تیم، برای دسترسی به بمب، بخشی از سقف شکافته شد و نیروهای عملیاتی با همکاری یکدیگر موفق شدند این ماموریت را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: پس از پایان عملیات، یکی از ساکنان که دقایقی قبل از محل خارج شده بود، به سراغ ما آمد و با قدردانی از نیروهای نوپو ابراز احساسات کرد.

این مامور تیم خنثی‌سازی گفت: آن فرد با وجود آگاهی از شرایط خطرناک عملیات، از نیروها قدردانی کرده و حتی قصد داشت دستان ما را ببوسد که ما از او خواستیم این کار را انجام ندهد.

وی در پایان تأکید کرد: چنین لحظاتی در کنار سختی‌های ماموریت، ارزش کار نیروهای عملیاتی را دوچندان می‌کند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.