امیرحسین قیاسی: سکوتم در جنگ اشتباه بود!

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 16:02
امیرحسین قیاسی، کمدین و مجری ایرانی، در صفحه شخصی خود با یادآوری جنگ هشت ساله، بیان کرد که سکوتش در جنگ چهل روزه اشتباه بوده و افزود: اگر دوباره همچین اتفاقاتى افتاد و ارتباط ما باهم قطع شد شما بدونید که من تحت هر شرایطى طرف ایرانم

امیرحسین قیاسی، کمدین و مجری ایرانی درخصوص سکوتش در زمان جنگ چهل روزه گفت: «من همیشه فکر مى‌کردم جنگ مال گذشته است. من چند بار بیشتر بابام رو ندیدم ولى تو همون چند بارى که دیدمش از خاطرات ۸سال جنگیدن مى‌گفت. از عموى ١٣ ساله‌ام که شهید شده بود. از مدرسه‌اى که تو شهرمون بروجرد، تو سال ۶۵ زدن، فک مى‌کردم اینا همه‌ش قصه است. فکر نمى‌کردم تو دوره‌اى که من زندگی مى‌کنم هم هنوز موجوداتى وجود داشته باشن که به مدرسه و بچه‌ها موشک بزنن. تا بچه‌های مظلوم میناب رو دیدم.

از شروع جنگ به این ور آدما خیلى چیزا رو از دست دادن. یکى جونشو فدا کرد و شهید شد، یکى عزیزشو از دست داد، یکى خونه زندگیشو از دست داد، یکى شغلشو از دست داد. تو این مدت ما هم علاوه بر سلامت روان و جسم و شغلمون، به همراه همسرم یه تیکه از وجودمون رو از دست دادیم.

کسى نمى‌دونه به ما چی گذشت، همین طورکه ما نمى‌دونیم به دیگران چی گذشته. قبول دارم که سکوت در دوره‌ی جنگ اشتباه بود ولى حتى در صورت سکوت هم معلومه که من مقابل کسى هستم که بدخواه کشورمه. کسى که مى‌خواد تمدنم رو نابود کنه، مى‌خواد زیرساختاى کشورم رو نابود کنه و به خودم مستقیما آسیب زده.

اگر دوباره همچین اتفاقاتى افتاد و ارتباط ما باهم قطع شد شما بدونید که من تحت هر شرایطى طرف ایرانم.

دوستتون دارم

#وطن»

امیرحسین قیاسی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.