تولد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بشاگرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 23:34
بشاگرد - رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد از تولد موفق یک نوزاد پسر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در آمبولانس اورژانس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ و اعلام شروع دردهای زایمانی یک مادر باردار از روستای دورافتاده دولت‌آباد سرحدی، بلافاصله تیم عملیاتی اورژانس به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به فاصله زیاد روستا تا مرکز درمانی و شرایط صعب‌العبور منطقه، مادر باردار در حین انتقال به بیمارستان وارد مرحله زایمان شد و کارشناسان فوریت‌های پزشکی با حفظ آرامش و رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی، زایمان را با موفقیت در داخل آمبولانس انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد، بیان کرد: این مادر که در دومین بارداری خود به سر می‌برد، نوزاد پسری سالم به دنیا آورد و پس از انجام مراقبت‌های اولیه، مادر و نوزاد برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) بشاگرد منتقل شدند.

احمدی با اشاره به وضعیت عمومی مناسب مادر و نوزاد، تصریح کرد: خوشبختانه هر دو در سلامت کامل قرار دارند و تحت مراقبت‌های لازم هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان اورژانس ۱۱۵ خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق روستایی و صعب‌العبور از اولویت‌های مهم حوزه سلامت است و نیروهای اورژانس همواره در سخت‌ترین شرایط برای خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.