بازدید سرزده معاون درمان صدا و سیمای کشور از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

خبرآنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 19:28
معاون درمان صدا و سیمای کشور به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه درمان، از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بازدید کرد و روند ارائه خدمات درمانی و وضعیت بیماران را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان  ، معاون درمان صدا و سیمای کشور به همراه تیم همراه،ظعر امروز  از بخش اورژانس، ICU اورژانس و سایر بخش‌های درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بازدید کرد.

 در جریان این بازدید، وی ضمن عیادت از بیماران و گفت‌وگو با همراهان آنان، کیفیت خدمات درمانی و نحوه ارائه خدمت در بخش‌های مختلف بیمارستان را ارزیابی کرد.

دراین بازدیدتعدادی از خانواده‌ها و همراهان بیماران، رضایت حداکثری خود را از رسیدگی به بیماران و نحوه تکریم مراجعین اعلام کردند.

معاون درمان صدا و سیما و تیم همراه با قدردانی از تلاش‌های کارکنان و مدیریت بیمارستان، از عملکرد خانم دکتر مانیا بیرانوند، جراح و متخصص فلوشیپ و رئیس بیمارستان و روح‌الله رحمتی مدیریت کارآمد بیمارستان ابراز خرسندی کرده و بر تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیماران تأکید کردند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.