فوری: تیم دوم پرسپولیس در لیگ یک!

ورزش سه سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:15
مدیرعامل پرسپولیس از تیمداری این باشکاه در لیگ یک خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که باشکاه پرسپولیس از دو سال پیش به دنبال تاسیس تیم دوم بوده، حالا مدیرعامل این باشگاه از نهایی شدن مذاکرات خبر داده و اعلام کرده آنها قطعا در فصل آینده لیگ یک حضور خواهند داشت.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی را با یک تیم تهرانی انجام داده و ممکن است در هفته‌های آینده منجر به عقد قرارداد نیز بشود.

حدادی در این خصوص گفت: در حال مذاکره با چند تیم هستیم و تا آخر خرداد ماه نهایی خواهد شد و از ابتدای فصل آینده تیم ب پرسپولیس حضور خواهد داشت.

وی افزود: در حال صحبت با تیمهای مختلف هستیم و هر تیمی که شرایطش با ما همخوانی داشته باشد، قرارداد خواهیم بست.

او در مورد شهر تیم پرسپولیس عنوان کرد: مهم نیست در کدام استان باشد و وجود آن تیم اهمیت دارد که بازیکنان با استعداد تیمهای پایه را در لیگ یک استفاده کنیم تا بعدا برای تیم بزرگسالان یا ترانسفر آماده شوند.

جالب اینکه در حال حاضر هیچ  تیمی تیم دوم در لیگ یک ندارد و تیم‌هایی مانند تراکتور (رخش خودرو)، سپاهان (سپاهان نوین) و… در سطح سوم فوتبال ایران حضور دارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.