دور چهارم مذاکرات بیروت و تل‌آویو در واشنگتن آغاز شد

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:08
سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرده است که مذاکرات مستقیم میان لبنان و اسرائیل آغاز شده است.

فرارو- در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در منطقه، دور جدیدی از مذاکرات آتش‌بس میان اسرائیل و لبنان در واشنگتن آغاز شده است.

به گزارش فرارو به نقل از کان اسرائیل، این گفت‌وگوها که به‌عنوان دور چهارم مذاکرات نیز از آن یاد می‌شود، در مقر وزارت امور خارجه آمریکا در واشنگتن برگزار می‌شود. هم‌زمان سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرده است که مذاکرات مستقیم میان طرفین آغاز شده است.

در همین حال، پایگاه میدل ایست آی نیز گزارش داده که دور تازه مذاکرات آتش‌بس میان اسرائیل و لبنان در پایتخت آمریکا کلید خورده و بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در منطقه به شمار می‌رود.

این مذاکرات در شرایطی انجام می‌شود که سطح درگیری‌ها و تنش‌ها میان دو طرف در روزهای اخیر افزایش یافته است.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.