لاپید: اسرائیل کاملا تحت قیمومیت آمریکا قرار گرفته است

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 00:05
این اظهارات لاپید پس از آن بیان می شود که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را برای حمله به بیروت آماده می کرد، پس از تماس دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، این حملات متوقف شده است.
«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در اعتراض به سلطه آمریکا بر تصمیم گیری در اسرائیل گفت که این رژیم کاملا تحت قیمومیت واشنگتن قرار دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، این اظهارات لاپید پس از آن بیان می شود که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را برای حمله به بیروت آماده می کرد، پس از تماس دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، این حملات متوقف شده است.

به دنبال تشدید حملات اسرائیل به لبنان ، ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: من تماس بسیار سازنده‌ای با نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل داشتم و هیچ نیرویی به بیروت اعزام نخواهد شد؛ و هر نیرویی هم که در مسیر بوده، همین حالا بازگردانده شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.