بن گویر: وقت آن رسیده به ترامپ «نه» بگوییم

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:24
بن گویر در این باره اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده است تا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم «نه».

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اتخاذ موضعی تند علیه مواضع رئیس جمهوری آمریکا که خواستار تشدید بی‌امان حملات نظامی علیه لبنان و نادیده گرفتن خواسته‌های ترامپ شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره بن گویر در این باره اعلام کرد که زمان آن فرا رسیده است تا به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم «نه».

وی در ادامه مواضع خود تاکید کرد که اکنون زمان انجام کاری است که وظیفه و ضرورت ایجاب می‌کند؛ یعنی باید ضربه‌ای کاری به حزب‌الله لبنان زد، دست جنگجویان و نظامیان ما را در میدان باز گذاشت و امنیت را به شمال (اراضی اشغالی) بازگرداند.

«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز در اعتراض به سلطه آمریکا بر تصمیم گیری در اسرائیل گفت که این رژیم کاملا تحت قیمومیت واشنگتن قرار دارد.

این اظهارات لاپید پس از آن بیان می شود که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را برای حمله به بیروت آماده می کرد، پس از تماس دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، این حملات متوقف شده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.