معضلی به نام معتادان مذاکره با آمریکا به روایت حمید رسایی

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:42
همین عامل در کنار موارد دیگر کم‌کم گونه‌ای از خواص که بعضا از مسئولین کشور هستند را به مذاکره معتاد می‌کند و با این کار جامعه را شرطی می‌کنند.

‌حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: مذاکره با آمریکا تاکنون فایده نداشته و از این پس هم نخواهد داشت. آمریکایی‌ها با وعده‌های شیرین و نسیه، طرف مقابل خودشان را امیدوار و سرگرم نگه می‌دارند و همین عامل در کنار موارد دیگر کم‌کم گونه‌ای از خواص که بعضا از مسئولین کشور هستند را به مذاکره معتاد می‌کند و با این کار جامعه را شرطی می‌کنند.

پس از به شهادت رساندن اسماعیل هنیه که میهمان جمهوری اسلامی ایران بود، آمریکایی‌ها از ایران خواستند تا به این جنایت پاسخ ندهد، در مقابل رژیم صهیونیستی را وادار به آتش‌بس در غزه می‌کنند! آقای پزشکیان بعدها از اینکه چنین اعتمادی کرده، اظهار پشیمانی کرد!

اکنون مسئولین کشور در حال موضع‌گیری‌اند که اگر کشتار در لبنان ادامه پیدا کند، جمهوری اسلامی تحمل نخواهد کرد! رژیم صهیونیستی هم متوجه شده که مواضع جریان مذاکره‌پسند و دیپلمات، صرفا یک تهدید رسانه‌ای است و عملیاتی نخواهد شد، دلیل: تجربه.

و البته همه امید ما و لبنان به نیروهای نظامی و موشک‌های سیدمجید نقطه‌زن است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.