قربانی نوشت:وطن همانجایی است که ما نبودهایم و بوده است و ما خواهیم رفت و خواهد ماند و ایکاش آیندگان بدانند ما همانهایی بودیم که غم ایران بسیار خوردیم.
علیرضا قربانی با انتشار پستی در صفحه شخصیاش در اینستاگرام، خبر از انتشار جدیدترین آهنگش با نام «گلوبند ایران» داد.
قربانی در این پست نوشته است:
«مرا بخوان که از تو دل نمیکنم...
یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب/ کز هر زبان که میشنوم نامکرر است» و به راستی کجاست که هم قصه عشق است و هم از هر زبان که بشنوی نامکرر است؟ وطن!
وطن همانجایی است که ما نبودهایم و بوده است و ما خواهیم رفت و خواهد ماند و ایکاش آیندگان بدانند ما همانهایی بودیم که غم ایران بسیار خوردیم. سخت بر ما گذشت ولی کوتاه نیامدیم که «ایرانمان» است، جانمان است.»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.