خروج لشکر ذخیره 146 اسرائیل از لبنان

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:35
منابع عبری‌زبان از کاهش تعداد نظامیان اسرائیلی در لبنان و خروج لشکر ذخیره ۱۴۶ از این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به کاهش تعداد نیروهای اسرائیلی در لبنان گزارش داد: «مسئولیت بخش غربی در جنوب لبنان از لشکر ۱۴۶ به لشکر ۹۱ منتقل شده است.»

رادیو ارتش اسرائیل افزود: «لشکر ذخیره ۱۴۶ پس از سه ماه عملیات دفاعی و تهاجمی، ماموریت خود را در جنوب لبنان به پایان رسانده است.»

بر اساس این گزارش، نیروهای باقی‌ مانده ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان اکنون تنها به دو فرماندهی شامل لشکرهای ۹۱ و ۳۶ محدود شده‌اند.

این کاهش تعداد نظامیان صهیونیست در حالی صورت می‌گیرد که ارتش رژیم اشغالگر تجاوزات زمینی خود در لبنان را با مشارکت همزمان پنج لشکر نظامی آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.