انفجار در کارگاه،۲ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:44
برنا_ گروه استان‌ها: مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انفجار در یک کارگاه واقع در مجتمع فن‌آوران شهر بن، منجر به مصدومیت دو نفر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال و بختیاری؛ نرگس عسگری، مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان از وقوع انفجار در یک کارگاه واقع در مجتمع فن‌آوران شهر بن،خبرداد که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، نیروهای اورژانس با اعزام به‌موقع دو دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند و اقدامات اولیه درمانی را انجام دادند ومصدومان پس از دریافت خدمات پیش‌بیمارستانی، برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

عسگری بیان کرد: این حادثه عصر امروز،در دومين روز از اسفند ماه سال جاری رخ داده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: این حادثه بار دیگر اهمیت رعایت اصول ایمنی در محیط‌های کاری را یادآور می‌شود، استفاده از تجهیزات استاندارد، آموزش کارکنان درباره خطرات احتمالی، بررسی منظم دستگاه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از حوادث مشابه داشته باشد،

وی تصریح کرد: همچنین آگاهی از نحوه اطلاع‌رسانی سریع به نیروهای امدادی و حفظ خونسردی در شرایط بحرانی، در کاهش خسارات جانی بسیار مؤثر است.

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.