ورود ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی به مدار برق چهارمحال و بختیاری تا پایان فصل پیک

خبرآنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:13
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده ، تا پایان فصل پیک سال جاری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان وارد مدار خواهد شد و این ظرفیت در افزایش پایداری شبکه و کاهش ناترازی برق مؤثر می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جلسه بررسی و رفع موانع توسعه نیروگاه‌های خورشیدی استان چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر قربانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، سرمایه‌گذاران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، در شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد. 

 مهندس مجید فرهزاد در این نشست گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده ، تا پایان فصل پیک سال جاری ۲۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان وارد مدار خواهد شد و این ظرفیت در افزایش پایداری شبکه و کاهش ناترازی برق مؤثر می باشد. 
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین از ورود پروژه‌های خورشیدی بقاع متبرکه به مدار خبر داد و اظهار کرد: نیروگاه خورشیدی امامزاده حمزه‌علی(ع) بروجن با ظرفیت ۲.۵ مگاوات به‌صورت آزمایشی وارد مدار شده و بزودی افتتاح و به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید. 
 
گفتنی است در این جلسه، کارگروه‌های مربوطه شرکت توزیع نیروی برق استان به‌همراه نمایندگان محیط زیست، منابع طبیعی، امور اراضی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط حضور داشتند و سرمایه‌گذاران مشکلات و موانع پیش‌رو را مطرح کردند و با حضور کارگروه‌های مرتبط، راهکارهای لازم برای تسهیل فرآیندها، تسریع صدور مجوزها و رفع گلوگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.