عون: لبنان با تجاوز اسرائیل مواجه است

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 08:50
رئیس جمهور لبنان با اشاره به اینکه کشورش با تجاوز رژیم صهیونیستی مواجه است، گفت که برای پایان دادن به رنج لبنانی‌ها تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جوزف عون رئیس‌جمهور لبنان گفت که این کشور روزهای سختی را در سایه «تجاوز وحشیانه و محکوم» رژیم صهیونیستی سپری می‌کند.

وی تاکید کرد که لبنان با گام‌های سنگین به سمت بازگرداندن دولت و بازسازی نهادهای آن پیش می‌رود.

عون افزود که لبنان در مسیر تلاش برای پایان دادن به رنج غیرنظامیان به طور کلی و به ویژه مردم جنوب، و پایان دادن به عذاب‌های آنها، در کنار تلاش برای ساختن دولت و دستیابی به اصلاحات و عدالت، گام برمی‌دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.