نجات بانوی ۶۳ ساله از غرق‌شدگی در ساحل سوروی بندرعباس

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 22:16
بندرعباس - مسئول اورژانس بندرعباس از نجات و انتقال یک زن ۶۳ ساله پس از حادثه غرق‌شدگی در ساحل سورو به بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام دوراندیش اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۷ روز دهم خردادماه در پی اعلام گزارش غرق‌شدگی یک خانم در محدوده خیابان جهانگردی سورو، آمبولانس پایگاه اورژانس سورو بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل و انجام بررسی‌های اولیه، فرد مصدوم را که توسط نجات‌غریق و افراد حاضر از آب خارج شده بود، تحویل گرفته و اقدامات درمانی اولیه را برای وی انجام دادند.

دوراندیش ادامه داد: این خانم ۶۳ ساله پس از دریافت خدمات پیش‌بیمارستانی برای ادامه روند درمان و بررسی‌های تخصصی‌تر به بیمارستان سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی ارتش منتقل شد.

مسئول اورژانس بندرعباس با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش حضور مردم در سواحل از شهروندان و مسافران خواست از شنا در مناطق ممنوعه و حادثه‌خیز خودداری کنند و مراقبت بیشتری از کودکان، سالمندان و افراد ناآشنا به فنون شنا داشته باشند.

وی همچنین راه‌اندازی پایگاه اورژانس سورو با حمایت خیرین سلامت را اقدامی مؤثر در کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حوادث و افزایش شانس نجات مصدومان عنوان کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.