نامه شهرداری به شورای عالی امنیت ملی برای انتقال ابنیه نظامی از داخل شهر

رکنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:40
رکنا: شهردار تهران از ارسال نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی برای انتقال ابنیه نظامی به خارج از شهر خبر داد.

به گزارش رکنا به نقل از فارس، ۵۱ هزار واحد ساختمانی در جنگ رمضان در تهران آسیب دید.

شهردار تهران، علیرضا زاکانی، امروز گفت که به شورای عالی امنیت ملی نامه زده‌ایم تا مبتنی بر اصول پدافند غیرعامل، ابنیه نظامی به خارج از شهر منتقل شوند.

برخی از اماکن نظامی در جنگ تحمیلی سوم مورد اصابت موشک‌های صهیونیستی-آمریکایی قرار گرفت.

شهردار تهران می‌گوید که پیرامون  ابنیه نظامی و امنیتی که در داخل بافت شهری قرار دارند، با شعام نامه‌نکاری کردیم‌، براساس تجربه‌ای که در جنگ به دست آوردیم، با خود مجموعه‌های نظامی نیز وارد گفت‌وگو شده‌ایم.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.