به گزارش رکنا به نقل از فارس، ۵۱ هزار واحد ساختمانی در جنگ رمضان در تهران آسیب دید.
شهردار تهران، علیرضا زاکانی، امروز گفت که به شورای عالی امنیت ملی نامه زدهایم تا مبتنی بر اصول پدافند غیرعامل، ابنیه نظامی به خارج از شهر منتقل شوند.
برخی از اماکن نظامی در جنگ تحمیلی سوم مورد اصابت موشکهای صهیونیستی-آمریکایی قرار گرفت.
شهردار تهران میگوید که پیرامون ابنیه نظامی و امنیتی که در داخل بافت شهری قرار دارند، با شعام نامهنکاری کردیم، براساس تجربهای که در جنگ به دست آوردیم، با خود مجموعههای نظامی نیز وارد گفتوگو شدهایم.