خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم

فرارو چهارشنبه 03 تیر 1405 - 22:22
وی تأکید کرد: این عملیات با رعایت کامل استانداردهای ایمنی و توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود و هیچ گونه نگرانی برای ساکنان منطقه وجود ندارد.

فرماندار دیلم از عملیات کنترل‌شده خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات و تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به دشمن در محدوده این شهرستان خبر داد.

اسماعیل کاظمی شامگاه چهارشنبه سوم تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملیات کنترل‌شده خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات و تسلیحات عمل‌نکرده متعلق به دشمن اظهار کرد: شهروندان در صورت شنیدن صدای احتمالی انفجار، ضمن حفظ خونسردی کامل، آرامش خود را حفظ کرده و از توجه به شایعات و اخبار غیررسمی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: این عملیات با رعایت کامل استانداردهای ایمنی و توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود و هیچ گونه نگرانی برای ساکنان منطقه وجود ندارد.

فرماندار دیلم تاکید کرد: از عموم مردم خواسته می‌شود تنها اخبار را از طریق مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.