انفجار گاز در دماوند / ۵ مصدوم حادثه به تهران منتقل شدند

فرارو چهارشنبه 03 تیر 1405 - 21:51
به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان دماوند، شدت جراحات وارده به مصدومان به گونه‌ای بوده که ادامه درمان آنان در مرکز تخصصی سوختگی تهران ضروری تشخیص داده شده است.

 پنج مصدوم حادثه انفجار گاز در منطقه پلور مازندران پس از انتقال به بیمارستان سوم شعبان دماوند، به دلیل شدت جراحات برای ادامه درمان به بیمارستان تخصصی سوختگی تهران اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، مجتبی بنداد کرمانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند بیان کرد حادثه انفجار گاز عصر امروز در منطقه پلور استان مازندران رخ داد و با توجه به نزدیکی مسیر دسترسی، مصدومان توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل شدند.

وضعیت مصدومان چگونه است؟

وی افزود: پنج مصدوم این حادثه در بیمارستان سوم شعبان دماوند تحت مراقبت و اقدامات اولیه درمانی قرار گرفتند.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان دماوند، شدت جراحات وارده به مصدومان به گونه‌ای بوده که ادامه درمان آنان در مرکز تخصصی سوختگی تهران ضروری تشخیص داده شده است.

وی اضافه کرد دو نفر از مصدومان در وضعیت بدحال قرار دارند و اقدامات درمانی برای تثبیت شرایط آنان در حال انجام است.

پلور از مناطق کوهستانی بخش لاریجان شهرستان آمل در محور هراز و در نزدیکی مرز استان‌های مازندران و تهران است. قرار گرفتن این منطقه در یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی کشور باعث شده در حوادث جاده‌ای و امدادی، بخشی از خدمات اورژانسی آن توسط مراکز درمانی شرق استان تهران از جمله دماوند ارائه شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.