تعطیل کردن بیمارستان هلال احمر در دبی / اموال نقدی، بلوکه و رئیس بیمارستان ممنوع الخروج شد!

رکنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:32
رکنا: رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیمارستان هلال‌احمر ایران‌ در دبی را بستند و رئیس بیمارستان را ممنوع الخروج کرده‌ و روزانه او را برای محاکمه و بازجویی می‌برند.

به گزارش رکنا به نقل از آوش، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان جمعیت هلال‌احمر ایران در کشور دبی اظهار کرد: متاسفانه این بیمارستان را به زور تعطیل و برخلاف قوانین و مقررات بیماران را از آنجا بیرون کردند.

او تصریح کرد: پس از تعطیلی، بیمارستان هلال‌احمر ایران‌ در دبی را بستند و رئیس بیمارستان را ممنوع الخروج کرده‌ و روزانه او را برای محاکمه و بازجویی می‌برند.

بلوکه شدن اموال نقدی بیمارستان هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: با حکم دادگاه اموال نقدی بیمارستان هلال‌احمر ایران و مطالبات آن بلوکه شده است.

کولیوند تاکید کرد: حتی پرسنل بیمارستان هلال‌احمر ایران در دبی را از خانه‌های سازمانی‌شان بیرون کرده‌اند.

او اضافه کرد: همه موارد فوق را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری و شکایت‌های مربوطه را ثبت و تا گرفتن نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران یادآور شد: همانطور که برای آزادی خدمه کشتی توسکا تلاش کردیم، برای وضعیت پرسنل بیمارستان هلالا‌احمر هم تلاش خواهیم کرد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.