استقرار جنگنده‌های انگلیس در رومانی

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:23
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد در چارچوب کمک به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو)، جنگنده‌های این کشور در رومانی مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، جان هیلی، وزیر دفاع انگلیس در واکنش به حادثه پهپادی در رومانی اعلام کرد: نیروی هوایی انگلیس برای کمک به ناتو در مأموریت گشت‌زنی هوایی، جنگنده‌های خود را در رومانی مستقر کرده است.

وی همچنین تاکید کرد که این کشور در صورت نیاز، با همکاری مارک روته، دبیرکل ناتو حضور نظامی خود را در رومانی تقویت خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های محلی، اخیرا یک فروند پهپاد ساخت روسیه که در حال انجام حمله به اهدافی در خاک اوکراین در نزدیکی مرز این کشور بود، وارد حریم هوایی رومانی شده و به یک ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه در شهر گالاتی (Galați) در شرق رومانی برخورد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.