بن گویر: زمان آن رسیده ضاحیه جنوبی را با خاک یکسان کنیم

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 23:58
«من اینجا و بعدا به نخست وزیر می‌گویم زمان آنکه ضاحیه جنوبی بیروت را با خاک یکسان کنیم، فرا رسیده است.»

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی وقیحانه خواستار تخریب و انهدام همه منطقه ضاحیه جنوبی بیروت شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما، بن گویر که طی هفته گذشته به دلیل حمله به فعالان ناوگان جهانی صمود تحریم و اقداماتش تقبیح شد پیش از برگزاری جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، گفت: من اینجا و بعدا به نخست وزیر می‌گویم زمان آنکه ضاحیه جنوبی بیروت را با خاک یکسان کنیم، فرا رسیده است.

ضاحیه یا حومه بیروت بخش بزرگی از پایتخت لبنان است که عمده ساکنان آن هوادار مقاومت و حزب الله هستند.

حملات مرگبار اخیر حزب الله به نظامیان صهیونیست، منجر به خشم و ناراحتی صهیونیست‌ها شده و چاره کار را بمباران زیرساخت‌های شهری در جنوب و پایتخت لبنان دیده‌اند.

 
 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.