پل طبیعت امشب نارنجی می‌شود

رکنا شنبه 09 خرداد 1405 - 14:12
پل طبیعت امشب (۹ خردادماه) به مناسبت روز جهانی ام‌.اس به رنگ نارنجی درمی‌آید.

به گزارش رکنا،  همزمان با روز جهانی ام.اس و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نمادهای شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.

ام.اس یکی از بیماری‌های خاص است که در سال‌های اخیر با رشد بسیاری همراه بوده. بخش زیادی از جمعیت این بیماران را جوانان تشکیل می‌دهند. در حال حاضر انجمن ام.اس ایران بیش از ۱۲۰ هزار نفر عضو دارد.

همچنین انجمن ام.اس ایران چهل‌ویکمین عضو فدراسیون جهانی ام.اس است. آخرین چهارشنبه ماه می میلادی توسط فدراسیون جهانی ام.اس، بنام این بیماری (MS) نامگذاری شده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.