مترو و اتوبوس همچنان رایگان است؟

رکنا شنبه 09 خرداد 1405 - 09:59
رکنا: شهرداری تهران هم‌زمان با شروع جنگ تحمیلی سوم مترو و اتوبوس را رایگان کرد و این طرح فعلاً ادامه دارد.

به گزارش رکنا به نقل از فارس، مترو و اتوبوس‌های بی.آر.تی همچنان در تهران رایگان است.

شهرداری تهران از 9 اسفند سال گذشته هم‌زمان با جنگ تحمیلی سوم مترو و اتوبوس را در تهران رایگان کرد.

معاون شهردار تهران محسن هرمزی می‌گوید که در شرایط کنونی نمی‌توان مجدد خدمات اتوبوس و مترو را پولی کنیم و تا تصمیم‌گیری نهایی شورا حمل‌ونقل رایگان است و شهردار تهران هم می‌گوید که پیگیر ارزان‌سازی تهران، باثبات کردن قیمت‌ها و ارائه سطح بالای خدمت به مردم هستیم که حمل‌ونقل یکی از این حوزه‌هاست.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.