تصادف در خراسان شمالی هفت مصدوم برجا گذاشت

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 23:20
بجنورد-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور شیروان به بجنورد، هفت نفر مصدوم برجا گذاشت.

ابوالفضل محبان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این حادثه عصر امروز جمعه در محور شیروان – بجنورد و در محدوده بند عبدل آباد رخ داد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تیم امدادی پایگاه سیساب به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد هفت نفر در این حادثه دچار آسیب شدند که پس از اقدامات اولیه با همکاری اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی یادآور شد: عملیات امدادی در ساعت ۱۶:۲۵ آغاز و در ساعت ۱۹:۳۰ به پایان رسید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.