کلاس‌ها و آزمون‌ها حضوری می‌شوند؟/ وزیر علوم پاسخ داد

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 19:22
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است.

حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حاشیه مراسم یادبود شهدای خانواده رهبری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی مؤثر دانشگاه‌ها در توسعه کشور، از آن‌ها خواست تا با تقویت ارتباط با جامعه و صنعت، از انفعال فاصله بگیرند.

وی با اشاره به انتظارات موجود از مراکز آموزش عالی، تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید دارای مرجعیت علمی باشند و پژوهش‌های آن‌ها مستقیماً ناظر به حل مسائل کشور و نیازهای جامعه و صنعت تعریف شود؛ رویکرد ما این است که مراکز علمی نسبت به چالش‌های کشور بی‌تفاوت نباشند.

وزیر علوم در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مقطع دکتری، اظهار داشت: طبق ضوابط و قوانین موجود، رویکرد ما بر برگزاری حضوری کلاس‌ها و آزمون‌ها است.

وی در خصوص زمان قطعی اعلام جزئیات اجرایی برای شرایط پیش‌رو، خاطرنشان کرد: هنوز شرایط نهایی اعلام نشده است و لازم است ابتدا وضعیت عمومی کشور روشن‌تر شود تا بتوان در خصوص جزئیات و نحوه دقیق برگزاری آزمون‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.