تصادف زنجیره‌ای در ساوه ۷ مصدوم را راهی بیمارستان کرد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 19:05
ساوه - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره‌ای عصر امروز جمعه در یکی از جاده‌های این شهرستان، ۷ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.

حمید ابره‌دری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه در محور روستای بیات دمورچی به سمت جوشقان روی داد و براثر آن ۲ دستگاه کوئیک و یک دستگاه پژو باهم برخورد کردند.

وی بیان کرد: با اعلام این حادثه به مرکز فرماندهی و دیسپچ اورژانس ۱۱۵، کدهای عملیاتی کیلومتر ۸۴ غرق آباد و قیطانیه اورژانس همچنین تیم امدادی هلال احمر در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ارزیابی صحنه، انجام اقدامات اولیه درمانی و مراقبت‌های پیش‌بیمارستانی، مصدومان را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال دادند.

ابره دری خاطرنشان کرد: تصادف زنجیره‌ای اغلب با یک اشتباه کوچک شروع شده اما با فاصله کم و ترمز ناگهانی چند برابر می‌شود.

وی توصیه کرد: رانندگان برای پیشگیری از چنین حوادثی ، فاصله طولی ایمن را بویژه در سرعت‌های جاده‌ای حفظ کنند، هنگام نزدیک شدن به خودروهای جلویی، پای خود را از روی گاز بردارند و آماده ترمز نرم باشند.

وی افزود: همچنین رانندگان از سبقت و تغییر خط‌های ناگهانی در مسیرهای دوطرفه و پررفت‌وآمد خودداری کنند و در صورت توقف یا کندی ترافیک، چراغ خطر را به‌موقع روشن کرده تا خودروهای عقب غافلگیر نشوند.

سوانح رانندگی در ساوه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ فوتی و مصدوم برجای گذاشته است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.