سرهنگ هادی عبادی، ئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، با اشاره به انباشت بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو در مازندران در پی تعطیلات عید قربان، اظهار داشت: تجمع خودروها در ساعات پایانی شب، علاوه بر ایجاد ترافیک سنگین، موجب خستگی مفرط رانندگان و افزایش چشمگیر احتمال وقوع حوادث ناگوار میشود.
وی افزود: از هموطنان عزیز تقاضا داریم زمان خروج خود از استان را مدیریت کرده و در صورت امکان، سفر خود را به روزهای شنبه یا یکشنبه موکول کنند.
عبادی تأکید کرد: مسافران از مسافرتهای دیرهنگام شبانه پرهیز کرده و پیش از آغاز سفر، حتماً از وضعیت راهها اطلاع پیدا کنند.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از همه رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پویش ملی «نه به تصادف» را همراهی کنند.