سقوط نوجوان مراغه ای از کوه

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 14:51
مراغه-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مراغه از نجات نوجوان سقوط کرده در کوه های اطراف این شهر توسط نیروهای امداد و نجات خبر داد.

هادی فاتحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مقارن ساعات ظهر امروز از طریق گزارش مردمی ماموران امداد و نجات هلال احمر مراغه از موضوع سقوط اطلاع یافته و بلافاصله به محل اعزام شده و نوجوان سقوط کرده را نحان دادند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ارتفاعات «زرنج» روی داده بود، ادامه داد: این نوجوان 15 ساله در اثر برخورد با صخره و سنگ ها از ناحیه دست و پا دچار آسیب شده بود که بلافاصله پس از نجات تحویل اورژانس و مراکز بیمارستانی مراغه شد.

فاتحی، وضعیت عمومی فرد سقوط کرده را خوب توصیف و اضافه کرد: تکمیل درمان وی در بیمارستان ادامه دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.