رئیس کمیسیون امنیت ملی: ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند

خبرآنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 14:31
ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ریانووستی اظهار کرد:اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ریانووستی اظهار کرد: آمریکا باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، در غیر این صورت موفقیتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد.

وی افزود: آمریکا همواره بدعهدی‌ کرده است؛ مسبب شرایط امروز خود آمریکایی‌ها هستند؛آنچه امروز جمهوری ایران دنبال می‌کند، مدیریت هوشمند تنگه هرمز است.

ابراهیم عزیزی ادامه داد: اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.