مسمومیت غذایی هشت نفر در بهاباد یزد

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:28
یزد _ ایرنا _ رئیس اورژانس استان یزد از مسمومیت غذایی هشت نفر از کارگران یک مرکز صنعتی در شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه اورژانس یزد، جواد سهیلی افزود: امروز، تماسی مبنی بر وقوع این حادثه از طریق اورژانس ۱۱۵ دریافت و بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اظهار کرد: افراد دچار علائم مسمومیت غذایی پس از ارزیابی اولیه توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵، برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش دمای هوا، هشدار داد: احتمال فساد سریع‌تر مواد غذایی و بروز مسمومیت غذایی در این روزها بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در تهیه، نگهداری و مصرف غذا اهمیت ویژه‌ای دارد و در صورت بروز علائم گوارشی، مراجعه فوری به پزشک ضروری است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.