به گزارش روز چهارشنبه اورژانس یزد، جواد سهیلی افزود: امروز، تماسی مبنی بر وقوع این حادثه از طریق اورژانس ۱۱۵ دریافت و بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.
وی اظهار کرد: افراد دچار علائم مسمومیت غذایی پس از ارزیابی اولیه توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵، برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش دمای هوا، هشدار داد: احتمال فساد سریعتر مواد غذایی و بروز مسمومیت غذایی در این روزها بیشتر میشود.
وی تأکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در تهیه، نگهداری و مصرف غذا اهمیت ویژهای دارد و در صورت بروز علائم گوارشی، مراجعه فوری به پزشک ضروری است.












