حملات جدید اسرائیل به شهر النبطیه در شمال رود لیتانی

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 10:44
ارتش اسرائیل در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم لبنان، امروز حملات گسترده‌ای را به جنوب این کشور انجام داد.

جنگنده‌های اسرائیل صبح امروز حملاتی را به شهر النبطیه در جنوب لبنان و منطقه سحمر در البقاع غربی انجام دادند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش النشره، جنگنده‌های اسرائیلی دو منزل را در شهرک بریقع در شهرستان النبطیه هدف قرار دادند. همچنین توپخانه ارتش اسرائیل شهرک المنصوری در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

پهپادهای اسرائیل منطقه سد دریاچه القرعون در البقاع غربی را هدف قرار دادند.

در این راستا دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که در سایه تشدید حملات هوایی اسرائیل علیه لبنان و وخامت اوضاع انسانی، همچنان حدود یک میلیون نفر در داخل لبنان آواره هستند.

این دفتر اعلام کرد، در پی تشدید حملات اسرائیل تعداد زیادی از ساکنان مجبور شدند منازل خود را ترک کنند و ده‌ها خانواده ظرف ۴۸ ساعت گذشته به پناهگاه‌ها در بیروت پناه برده‌اند.

فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل نیز اعلام کرد که ارتش اسرائیل دستورات تخلیه شهر النبطیه در شمال رود لیتانی را صادر کرده است.

وی گفت حملات علیه کارکنان بخش درمان و مراکز پزشکی غیر قابل قبول است و باید این حملات فورا متوقف شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.