نخستوزیر رژیم صهیونسیتی و رئیسجمهور آمریکا تلفنی درباره مذاکرات ایران و درگیری در لبنان گفتوگو کردند.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تابناک، رسانههای عبری از تماس تلفنی بین «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونسیتی اشاره کرد که دو طرف درباره مذاکرات با ایران و گسترش درگیری در لبنان رایزنی کردند.
این تماس تلفنی بعد از برگزاری نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شروع شده است.
رسانههای عبری این تماس تلفنی را «فوری» عنوان کردهاند.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.