معاون اول رییس جمهور نوشت: با بازگشایی اینترنت، خدمات هوشمند هموار و مطالبات مردمی که اینچنین پای کار نظام و ایران ایستادند محقق و موانع توسعه دانشبنیان و مرجعیت علمی برداشته میشود.
محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور بابازنشر پیام مسعود پزشکیان درباره اینترنت در شبکه ایکس نوشت:
«پیرو ماموریت رئیسجمهور محترم و در راستای وعده دولت، گام نخست دسترسی آزاد و ضابطهمند به فضای مجازی برداشته شد.»
معاون رییس جمهور افزود: «با بازگشایی اینترنت، خدمات هوشمند هموار و مطالبات مردمی که اینچنین پای کار نظام و ایران ایستادند محقق و موانع توسعه دانشبنیان و مرجعیت علمی برداشته میشود.»
متن پیام مسعود پزشکیان که عارف آن را بازنشر کرده همان دستور رییس جمهور به وی به منظور بازگشایی اینترنت است.

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.