تهدید وزیر سابق جنگ اسرائیل به بمباران فرودگاه بیروت

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:42
وزیر سابق جنگ اسرائیل و رهبر حزب «آبی و سفید» با اشاره به حملات پهپادی حزب‌الله، خواستار تشدید واکنش‌ها علیه لبنان شد.

بنی گانتس، وزیر سابق جنگ اسرائیل و رهبر حزب «آبی و سفید» اعلام کرد که اگر هر یک از پهپادهای انفجاری حزب‌الله در داخل اراضی تحت کنترل اسرائیل منفجر شود، نباید هیچ هواپیمایی از بیروت به پرواز درآید. 

به گزارش ایسنا به نقل از یدیعوت آحارونوت، گانتس گفت: بهترین راه دفاع در برابر حزب‌الله، حمله است و باید قواعد بازدارندگی تغییر کند. 

اظهارات گانتس در شرایطی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر گزارش‌های رسانه‌های عبری از افزایش نگرانی‌ها نسبت به حملات پهپادی حزب‌الله و دشوارتر شدن شرایط میدانی برای نظامیان اسرائیل حکایت دارد. 

وزیر سابق اسرائیل همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع قانون معافیت از خدمت نظامی پرداخت و از عملکرد کابینه انتقاد کرد. 

او گفت: «ما به کابینه‌ای نیاز داریم که مشکلات را حل کند، نه کابینه‌ای که ده‌ها هزار نفر را از خدمت در ارتش معاف کند.» 

طرح‌های نتانیاهو برای اعطای معافیت قانونی به حریدی‌ها با مخالفت احزاب مختلف در ائتلاف و اپوزیسیون روبه‌رو شده است. این احزاب چنین امتیازاتی را تبعیض‌آمیز دانسته و آن را به ضرر دیگر بخش‌های جامعه اسرائیلی ارزیابی می‌کنند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.