خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:34
فرماندار بوشهر از خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در محدوده نیروگاه اتمی خبر داد.

محمد مظفری، فرماندار بوشهر، اظهار کرد: انفجار امروز در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر، کنترل شده است و با هماهنگی انجام می‌شود و جای نگرانی نیست. 

به گزارش مهر، فرماندار بوشهر از اجرای عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده متعلق به حملات آمریکایی اسرائیلی، از ساعت ۹ تا ۱۵ خبر داد و تأکید کرد: انفجارها در این بازه زمانی کنترل‌شده بوده و جای نگرانی نیست. 

وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت پاک‌سازی و تأمین ایمنی اطراف نیروگاه اتمی، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیم‌های خنثی‌سازی قرار گرفته است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.