زیدآبادی: پیمان ابراهیم یعنی تسلیم شدن در برابر شهرک‌نشینان یهودی

فرارو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:28
احمد زیدآبادی در یادداشتی درباره پیمان ابراهیم با اشاره به اینکه پیمان ابراهیم برای کشورهای منطقه یعنی تسلیم شدن در برابر اسرائیل و اشغال ابدی این منطقه، افزود: در غیاب کشور فلسطین، فقط کشورهایی به این پیمان می‌پیوندند که مصداق تعبیر مرحوم شریعتی در بارهٔ "فیلسوفان" باشند!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «پیمان ابراهیم و تعبیر شریعتی!» در کانال تلگرامی خود نوشت:  «ترامپ کشورهای مصر و عربستان و اردن و قطر و پاکستان را تحت فشار گذاشته است که در ازای توافق آمریکا با ایران به "پیمان ابراهیم" بپیوندند! پاسخ این کشورها می‌تواند این باشد:

به لحاظ وضعیت جغرافیایی منطقه، کشوری که پیوستن آن به "پیمان ابراهیم" می‌تواند معنادار باشد، کشور فلسطینی است.

پس اول، چنین کشوری تأسیس شود و به پیمان ابراهیم بپیوندند تا ما هم از آن پیروی کنیم!

بدون وجود کشور فلسطینی، پیمان ابراهیم یعنی تسلیم شدن در برابر شهرک‌نشینان یهودی افراطی در کرانهٔ باختری و بیت‌المقدس شرقی و پذیرش اشغال ابدی این منطقه! بنابراین، در غیاب کشور فلسطین، فقط کشورهایی به این پیمان می‌پیوندند که مصداق تعبیر مرحوم شریعتی در بارهٔ "فیلسوفان" باشند!»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.