سخنگوی دولت: امیدواریم ظرف روزهای آتی حق دسترسی به اینترنت را بازگردانیم

دیجیاتو سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:23
همه منتظرند به زودی اینترنت وصل شود؛ چراکه به قول وزیر ارتباطات، فردا بهتر از پس فردا است. The post سخنگوی دولت: امیدواریم ظرف روزهای آتی حق دسترسی به اینترنت را بازگردانیم appeared first on دیجیاتو.

فاطمه مهاجرانی در نشست خبری امروز خود به تصمیم ستاد ویژه سامان‌دهی فضای مجازی برای بازگشایی اینترنت اشاره کرد و گفت این مصوبه دیروز توسط رئیس جمهور به وزارت ارتباطات ابلاغ شد. او ابراز امیدواری کرد ظرف روزهای آتی بتوانند به سرعت حق دسترسی به اینترنت را به مردم بازگردانند.

مهاجرانی در نشست خبری خود به محدودیت‌های اینترنتی ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت ستادی ویژه به ریاست محمدرضا عارف تشکیل شد تا موضوع سامان‌دهی فضای مجازی و وضعیت دسترسی به اینترنت را بررسی کند.

او توضیح داد این ستاد در جلسات مکرری که داشت، روز گذشته به این جمع‌بندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و ابلاغ رئیس‌جمهور نیز به وزارت ارتباطات صورت گرفته است: «امیدوار هستیم ظرف روزهای آتی بتوانیم این حقوق حقه مردم را به آنها برگردانیم.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شب گذشته خبرگزاری ایرنا اعلام کرد براساس پیگیری‌های انجام شده هنوز مصوبه مذکور به صورت رسمی از سوی رئیس جمهور ابلاغ نشده است.

بحث بازگشایی اینترنت در حالی مطرح می‌شود که طی حدود 90 روز گذشته، محدودیت‌های گسترده اینترنتی و اختلال در دسترسی به اینترنت، واکنش‌های فراوانی در میان کاربران، کسب‌وکارهای آنلاین و فعالان اقتصاد دیجیتال به همراه داشته است. همه منتظرند به زودی اینترنت وصل شود؛ چراکه به قول وزیر ارتباطات، فردا بهتر از پس فردا است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.