پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) به قالیباف

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:58
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در پیامی، انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در پیامی با تبریک انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان مجلس، نوشت: برادر مجاهد و خستگی‌ناپذیر، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف؛

انتخاب مجدد، شایسته و مبارک جنابعالی به عنوان رئیس قوه مقننه در سومین سال از دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با رای قاطع نمایندگان محترم خانه ملت را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی، هیئت رئیسه و همه نمایندگان انقلابی و محترم مجلس شورای اسلامی را در تحقق سیاستهای کلی نظام اسلامی به ویژه در سال «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و امنیت ملی» از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت امام سیدمجتبی حسینی خامنه ای(حفظه‌الله) مسئلت می‌نمایم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.