اژه‌ای انتخاب مجدد قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:44
رئیس قوه قضاییه در پیامی انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در فضای مجازی نوشت: به برادرم محمدباقر قالیباف که مدیری جهادی و نستوه و میدان‌دیده است، خدا قوت گفته و انتخاب مجدد او به ریاست مجلس با آرای اکثریت نمایندگان را تبریک می‌گویم. 

دکتر قالیباف، حقاً و انصافاً در جنگ‌های 12 روزه و رمضان و پس از آن، در عرصه‌های «میدان» و «دیپلماسی» جهاد کرد. 

وفق فرمایشات امامین انقلاب، مجلس در رأس امور و ریل‌گذار کشور است. 

قوه قضاییه آماده است بیش از گذشته با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم آن، همکاری و مساعدت داشته باشد. 

در دوره اخیر بیشترین سطح تعامل میان بخش‌های مختلف دستگاه قضا و نمایندگان مجلس برقرار شد؛ با این وجود ما کماکان معتقدیم که امکان گسترش هر چه بیشتر سطح تعاملات میان قوای قضاییه و مقننه وجود دارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.