بازیکن تیم ملی فوتسال، باشگاه را نقره‌داغ کرد!

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 12:05
باشگاه مس سونگون در قبال شکایت بازیکن تیم ملی فوتسال نقره داغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمدرضا سنگ سفیدی از باشگاه مس سونگون ورزقان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۸۵۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال حکم به بی‌حقی صادر کرد. همچنین بابت هزینه های غذا به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

همچنین کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان، در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه هوادار، کمیته وضعیت حکم به بی‌حقی صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.